Doktora sormaya unuttum , buğün görüşme yaptık doktorla hiperaktivite için ilaç düşünüyorum dedi ama bir görüşte söyledi bunu formalara bakmadı bile . Ben bu stikolin takviyesini doktora sorup mu kullanmalıyım yoksa normal takviye olarak kullanabilir miyim ?