Merhaba, kızım 26 aylık.
Gelişimi, kilosu, boyu, kan değerleri gayet iyi çok şükür.
İştahı da iyi ama çok seçici, sebze asla yemiyor. Yogurtla da yedirmeyi deniyorum yemiyor ağzına sürmeyi dahi reddediyor.
Ağlamaya başlıyor kaldır bunu diye.
Et, balık, tavuk, meyve, kuruyemiş, süt, kefir, yoğurt,pilav vs arasi çok iyi bizim sorunumuz tek sebze.
Ben de bir süreden sonra yeter ki aç kalmasın diye her gün et balık falan yapıyorum ama evimin düzeni böyle olsun istemiyorum.
Nasıl bir yöntem izleyebilirim
Akşam yeşil fasulye pilav yaptım tek pilavı yedi mesela. Bu durumda onune tek fasulye mi koymam lazım, nasıl alistirabilirim?