beybigul urazyaman sürekli sağmaya çalışın sürekli.Sağım sütü arttırıyor. Birde su çok için günde 3 litreye yakın içmeye çalışın. Sağdırırken sanki çocuğunuz emiyormuş gibi videolarını izleyin. Hatta sağımla ilgili şöyle söyleyeyim. Yenidoğan servislerinde sağma makinaları oluyor. Gidip sağdırma şansınız olursa sağdırın eğer yoksa o makinaları kiralayabiliyorsunuz. Ben çalışırken onları kullanıyordum mükemmel sağım yapıyor.
eeloooo Bebeği uyutun uyandigi gibi emzirmeye çalışın tek sizin bebeğiniz bu durumu yaşamıyor her bebek aynı zamandan geçiyor biraz sakinleşip sütü artıracak besinler yiyin ben uyandığı gibi emzirmekte buldum çareyi anne için hiç kolay değil cidden
mehtaptiryaki bizimki de aynı durumda iki aydır biberon reti vardı şimdi emmiyor sütümde azaldi ne yaptıysam çoğalmıyor içmiyorda