Benim de borçlarım var ben normal oruca başladım bu arada da düzenli besleneyim kilolarım da gitsin diye düşündüm doğru düzgün bir şey de yemiyorum inanın ki hani sahurda hurma süt akşam da en fazla bir tabak yemek yerim ya da yumurtalı ekmek falan yiyorum ama ben kilo veremiyorum aynı şekilde ben de 61 62 kiloyum ben de 55 55′e kadar düşsem mutlu olacağım yani ama 59.6′dan aşağısına düşmedim beş gündür yiyince de yine 60.8 falan oluyorum aç karnına da 59.6 falan