Kızlar dün akşam gömülü yırmılık diş cekımı oldu cerrahi çekildi ama genel cerrahi çektirmedim, 2 saat sürdü ve 5 kere iğne yaptılar. Eve geldim ama böyle bir ağrı yok inanılmaz dayanamıyorum çok kötüyüm dün hastanelik oldum seruma gittim hala hiçbir şekilde ağrısı geçmedi çok üşüyorum ateşim var. Hasta mı oluyorum yoksa bundan kaynaklımı ne olur bakar mısınız