acelysmom Bebeğim 7 aylık ve hapşurunca burnu akıyor ve biraz nefes alırken hırıltılı var. Ateşi yok şükür evde neler yapabilirim iyi gelmesi için? Çorba tarzında birşeyler yapsam ne iyi gelir? Yardımcı olursanız sevinirim
hulyaakhan acelysmom geçmiş olsun burun temizliği yapabilirsiniz . Bu aylarda çorba ek gıda olarak verilebilir . Ana besin hala mama ya da anne sütüdür. Yani ben öyle biliyorum. Tarhana çorbası yedirin isterseniz bu süreçte ama emiyorsa en iyi bağışıklık güçlendirici anne sütü zaten bol bol emzirin.