maybeybi ya bana bu araba çok büyük geliyor. Acaba o gördüğüm cheryler gibi büyük model mi bu dediğiniz 7 hatırlamıyorum da. Sürmek zor olmaz mı kim kullansa zar zor parkediyor. Eşimle görünce almış kocaman arabayı süremiyor diyoruz 😅 ama tipi falan güzel yani