Dmt-01 valla eşimin dınlenmek hakkı yok eneryaya bağlı calısıyor saat 2 de gaz acılacak dıyorsa gıdıyor hergun ılceye gıder evınıze gaz ıcın onaya gelen muhendıs varya esım o ısı yapıyor gec kalırsan dıger muhendıs beklemez basar gider aynı yere ertesı gun bıda gıdersın ev sahıbı arar gelmedı der sıkayet eder neler neler yanı neyse tartısmak ıstemıyorum dedıgım gıbı arastırın sorun