psar Bebeğim 4 aylık bugün Demir damlası başlandı ancak sağlık ocağının verdiğini kullanmak istemiyorum yan etki ve içeriği iyi olmadığı için onerebileceginiz temiz içerikli kullandığınız demir damlası var mıdır?
bezelyem65 psar büyük oğlumde (8) bestiron kullanmıştık hiç sorun yaşamadık şimdi bebeğim 4.5 aylık tekrar bestiron kullanıyorum içinde ağır metaller boya vs. Yok dişte kararma da yapmıyor
badai psar bestiron kullanıyorum kızım için. İçindeki pipetle 1 pipet çekip veriyorum sanırım 1ml ölçüsü. Doktorun önerisiyle bu şekilde ilerliyoruz. Sağlık ocağının verdiğini hiç kullanmadım. Bestironda kabızlık vs bir problem yaşamadık çok şükür
psar alyayaz81 evet bestironu duydum ocean ve bunun arasında kararsız kaldım kabızlık problemi oldu mu
eedd Bestiron oceana göre daha iyi diye okudum o yüzden bestiron kullandik 9.ay kan sonuçlarımızda da demiri iyi çıktı devam ediyorum kullanmaya