47 günlük bebeğim var. Normalde gece emmek için bi kaç kez uyanır. Bugün gece hiç uyanmadı sabah saat 6 da uyandı emmek için bende zaten o uyanıyor diye alarm kurmuyorum o yüzden kalkmamışım. Sonra 8 buçuk gibi yine emmek için uyandı geri uyudu şimdi tekrar emmek için uyanıp geri uyudu. Normalde uyanır 1 saat falan etrafa bakar ama uyuyup duruyor anlamadım normal mi ilk defa böyle yaptı