flowerssss Özellikle Anksiyete kas ağrılarına gece rahat uyumak için önerisi olan var mı ? Bu arada doktor kullanmam gerektiğini söyledi
badai flowerssss size tavsiyem doktorunuz yada eczacınızın önerdiği markayı kullanmanız olur. Doktorunuz kullanın dediyse markada vermiş olmalı 😞 her magnezyum bedene iyi gelmeyebiliyor. Örneğin ben emzirme döneminde olduğum için ona göre magnezyum kullanıyorum
flowerssss badai önerdiği markadan memnun kalmadım eczaneye gitsem bir marka söyler muhakkak ta mennun kalan varsa o markayı ve formu almak isterim
cakebabe badai ne kullanıyorsun ben nutraxın almak istiyordum içinde malat var diye eczacılardan biri olur kullan dedi biri de enteresan şekilde hiçbirini kullanamazsın diye saçmaladı
beybigul Masalina12 bende magosit kullanıyorum. Doğumdan önce doktorum vermişti. Doğurdum oğlum 9 aylık hala onu kullanıyorum memnunum.
flowerssss cakebabe be emziriyorum hamilelikte de kullandım şimdide kullanabilirsin dedi doktor ama bilemedim
flowerssss dlraaa ağrımayan yerim yok gibi resmen sağlık anksiyetemde var kendimi çok kasıyorum ondan kas ağrılarım oluyor
Kitsu Sağlık ocağınin verdiği tablet var. Suda eriyen değil de. Ben kullandım gerçekten değerlerim yükseldi. Magnezyumun da çeşitleri varmış en sağlıklısıni doktor verir diye düşünüyorum