bebekannesiben Arkadaşlar merhaba bebeğim 15 ay 5 günlük oyun grubu sizce faydalı olur mu etkinliklerde ilgili davranırmı götüren deneyimleyen var mı acaba
momas bebekannesiben bende önümüzdeki ay götürücem 1.5 saat sürüyormuş yarım saat öğretmenle yarım saat annelerle birlikte aktivite son yarım saatte dans ve aktivite yapılıyormuş bence çocuklar için çok iyi zaten kış geldi evde sıkılıyorlar oğlumda 15 aylık
canmanayvesuyu bebekannesiben ben de götürmeyi düşünüyorum henüz görüşmedim ama doktoruna sordum olabilir sosyalleşir dedi
bebekannesiben momas bizimkinin kelime sayısı çok az. Biraz da ona katkısı olur mu acaba diye düşünüyorum kafama çok takıyorum. Anlamsız çok komışuyor aslımda ama anşamsız genelde sizin de bebeğiniz anlamsız konuşuyor mu
bebekannesiben canmanayvesuyu bizimkinin kelime sayısı çok az. Biraz da ona katkısı olur mu acaba diye düşünüyorum kafama çok takıyorum. Anlamsız çok komışuyor aslımda ama anşamsız genelde sizin de bebeğiniz anlamsız konuşuyor mu
canmanayvesuyu bebekannesiben aynen benimki de öyle ben de o yüzden istiyorum birazcık bizde de dede baba meme falan diyor ama çok anlamlı demiyor gibi