ayrilbacim ben yeni aldım. Fakirin. Mikserim bozulmuştu. Mikser alacağıma alayım istedim. Bileklerim hamur yoğurunca şişiyor çünkü. Aldım 5-6 kez kullandım. Memnunum. Kekler güzel kabarıyor. Mantı yaptım. Sert hamuru da iyi yoğuruyor. Tezgaha güçlü tutunuyor. Biraz gürültülü. Kullanımı da pratik geldi bana. Daha önce kullanmadığım için kıyaslayamam ama oldukça rahatlattı beni. O çalışırken ben etrafı topluyorum. Makineden önce hamur işi bitene kadar elim dolu olduğu için yığılan bulaşıklar oluyordu. Şimdi toparlanmış oluyor. Tertemiz tezgahta hazır görünce çok hoşuma gidiyor