3kedili2bebekli Bebekanneesi tırnak batıyor tırnaklarını oval değil düz kesin bir doktora götürün krem verir ve çıkarır
Bebekanneesi 3kedili2bebekli yani aslında götürdüm balaban krem sürün dedi sadece kesim olarak da el tırnakları çabuk uzuyor ama ayak tırnakları hiç öyle uzamaz hemen
3kedili2bebekli Bebekanneesi kremi sürdükten sonra ordan yavaşça o tırnağı çıkarmaya calisin bakalım izin verecek mi yoksa çok ağrısı olur
Bebekanneesi Dedektifgadget dediğim gibi vitamin değerlerinde birşey çıkmamıştı ama böyle köşeli gibi duruyor
Bebekanneesi 3kedili2bebekli deneyeceğim çok teşekkür ederim ama elimle deneyince acıma belirtisi olmadı hiç
3kedili2bebekli Bebekanneesi daha yeni batacak gibi zaten batmasın ki sonra acimasin uzayınca da düz kesin