Merhaba bu ayın 25 i anlaşmalı boşanmamız var.protokole ve dilekçeye ikimizinde isteklerini yazdık yalnız kızım için alacağım nafakaya tefe tüfe oranında artış yazdırmayı unuttum davaya az bir zaman kaldı şimdi gidip öyle düzeltsem dava tarihi değişir mi boşanma sırasında söylesem dava uzar mı ve dava tarihini ne kadar sonraya veriyor bişey eksik yazdırırsak protokol ve dilekçe de bilgisi olan varsa yazarsa çok memnun olurum