3247 20 haftalık hamileyim 2. Gebeliğim ama ilki gibi heyecanlı değilim konuşmuyorum sevmıyorum karnımı neden bilmiyorum istemeyerekte olmadı ama hissetmedim daha oynamadı elimi karnıma koyyuyorum hissedemiyorum
Leylaa_ 3247 2. Maalesef hamilelikte öyle oluyor dogunca sevemem diye korkuyordum inan sevgileri aynı oluyor
atarepla Ben ilk çocuğum olmasına rağmen öyleydim hiç hissetmedim sevmedim okşamadım. Doğurunca delirdim tabi kafayı yedim aşkından 😅🫶🏻 Ama yine hamile olsam yine sevemem sanırım sonuçta görmüyorum filan ya benim aklım almıyor öyle illa görmem lazım.
3247 atarepla ilkinde hiç böyle değildim ya eşimde aynı düşünüyor 2. Ye hiç değer vermiyoruz hiç ilgilenmiyoruz diyor bilemedim valla içim buruk