Herkese merhaba. Evet başlık gayet doğru. 19 aylık ve biz daha doğrusu ben 19 aydır uyumuyorum. Allahım ne dualar ne sabırlar ne denemeler ne uyku eğitimleri neler neler. Yok 1-2 gün düzelir gibi oluyor gene aynı gene aynı. Diş miş atak matak tabi bu zamanlar daha sabahlar olmasın ama her gün her Allah’ın günü düzen aynı. Akşam 8-9 uykuya geçer 1-2 de kalkar sabah 5-6 ya kadar ne suyu bitiyor ne emzik atması bitiyor saçıma yapışıyor koparana dek çekiyor. Sağa dön yok sola dön yok. Oyun da istemiyor kucak da öyle ızdırap başka birşey değil. Sabah 5-6 geri uyur 7 de kalkar. Ben artık muhtemelen mide kanaması falan geçiricem. Uykusuzluk sinir stres her gece aynı şey mideme vurdu artık. Kabusum oldu yemin ederim gece oluyor ya içim ürperiyor. Allah aşkına başına gelen var mı, bu iş neden olur? Başına gelen varsa nasıl çözdü. Yani şu uyku damlaları mı ney kullanan annelere şöyle ağız burun iliştiriridim ama yok kim ne yaşıyor bilmeden boş atmamak lazım. Ha keyfinden yapanı bilmem ama kimse de bazı noktalara bir günde bir saatte gelmiyor. 19 aydır deliksiz 3-4 saat uyumadım ben. Valla Allah’ın gücüne gitmesin evladım elbette sevgisini tartışmıyorum, tartışmaya dahi kapalı ama rabbim dayanma gücü versin ben artık bittttttt tim.