Bebeğimi son 4 5 gündür taniyamiyorum ve sabrım kalmadı çok zor dayaniyorum. Sadece ağlıyor gündüz ağlıyor uyku sıfır kendini yerden yere vuruyor ağlarken anlatamam kucakta duruyor sadece bazen yere indirdigin gibi kriz nedir bu yine atak dönemi mi başka birşey mi nolur birşey diyin kafayı yemek uzereyimmm