Kızlar ben doğum yaptıktan sonra 2 ay içinde 2 kere mastit oldum mastitli göğsüm o zamandan beri diğerine göre hep daha şiş daha büyük oğlum 1 yaşına girdi hala da düzelmedi onada takılmıyorum ama mesela sağ göğsümden mastit olmuştum en son sağ göğsümü emzirsem bile bi sonraki emzirmeye kadar yine sağ göğsüm süt doluyor sol göğsüm sanki boş gibi yumuşacık ama sağ göğsüm hep dolu gibi en son sağdan emzirsem bile emmiş gibi değil ve ilk o doluyor umarım anlatabilmişimdir acaba sol göğsümden süt gelmiyor mu anlamadım ama sıra sıra emziriyorum sol göğsümü de gayet emiyor süt gelmese emmez heralde böyle bi göğüsten süt kesilme durumu var mı yaşayanlar varsa yazarsanız çok sevinirim teşekkürler 🫶🏻