dami222324 en başta çocuklarımızın başka evlerde kalmasına sıcak bakmıyorum özellikle anne ve babası olmadan kalmasını doğru bulmuyorum.süreciniz nasıl ilerledi bilmiyorum Sınırlar olmalı hayatınızda ama alışılan bir durum olduğu için bu saatten sonra sizin için de zor
İlgi alanını değiştirmeniz gerekiyor ardından kendi evinizde halası ziyaret etmeli ve tatlı dille açıklarsınız empati kurmasını sağlayın zamanla daha normale döner
Her şey gönlünüzce olsun