ankarahanimefendisi Anneler bebeğim 4 ay 12 günlük aşıdan beri öyle huzursuz ki gece gündüz uyumuyor ağlıyor devamlı. Calpol verdim ama o da etki etmedi ne yapabiliriz sizce?
-eagles-mom ankarahanimefendisi pedifen öneririm rahatlatıyor hiç calpol kullanmadım pedifen harika diş çıkarırken de kullandım çok rahat ettim tavsiye ederim
deletedmom719 ankarahanimefendisi az varsa calpol verme canım 38 i geçerse ver bir kaç gün sonra düzelir inşallah