aysekmekci çocuk doktoruna gitmek bence şart. Sizi branş doktorlarına yönlendirecek, ebe, hemşirenin dalı değil pediyatri doktorluk. 4 aylıkken göz kontrolüne çocuk doktoru yönlendirdi mesela, 2 aylıkken kalbini dinledi ve damar kapanmadığından şüphelendi, çocuk kardiyolojiye yönlendirdi. Gerçekten de damar kapanmamış, 6 ay, 9 ayda ekstra çocuk kardiyolojiye gittik. 7 yaşa kadar her sene çocuk kardiyolojiye gidiyoruz, sorunsuz damarın kapanmasına rağmen. 6 yaşa kadar rutin kontrol olarak göz doktoruna gidiyoruz. 1 yaşa kadar her ay düzenli çocuk doktoruna, 1,5 yaşa kadar her iki ay, 2 yaşa kadar her 3 ay, 2 yaştan sonra her 6 ay, 4 yaştan sonra yılda bir kez gidiyoruz.