Merhaba kızlar oğlum 31 aylık ve konuşmadan yana problemimiz var bu ayda olması gerekenden çok az kelimesi var ikili kelime hiç yok neredeyse ama tekli kelimeleri var ama bizim söylediğimiz her şeyi anlıyor kendi istediği şeyleri işaret ediyor ismine sesleniyor yaşıtlarıyla bir ortama girdiğinde başta çekinse de sonradan onlarla oynamaya başliyor doğumu esnasında bazı sıkıntılar oldugu için hala 3 ayda bir nörolojik kontrollerden geçiyoruz bütün testleri normal ama konuşması sıkıntı geçen hafta gelişimsel pediatri doktoruna gittik ve oğlumun iletişiminde de sıkıntı oldugunu ve otizmden şüphelendiğini söyledi haftaya psikatriye randevu aldım oradan çözger raporu almamı ve dil eğitimine başlamamızı söyledi işin özeti daha önce çözger raporu hakkında bilgisi olan yada buna benzer bir durum yaşayan var mı yani ben çocugumu dışardan incelediğimde evet yabancılarla bi anda iletişim kuramıyor ama alıştıkça çokta rahat anlaşıyor oynuyor ben hiç otizm gibi düşünemiyorum acaba ben mi konduramıyorum bu durumu çocuguma