Evet 2 buçuk yaşındayken kızımda yaşadım doktor gece terörü dedi ekranı sıfırladık öyle zamanla geçti ama bi kaç ay sürdü sadece gece değil gün içindede yalnız kalamıyordu odada sürekli korkuyorum diyordu ama geçti çok şükür ekranı sıfırlamanızı tavsiye ederim