Mom35 Minikprenses_1 benim kızımda ateş ve sürekli uyku hali sebebiyle gittik idrarında enfeksiyon çıktı.
Mom35 Minikprenses_1 2.5 aylikti. 4 gün hastanede yattı. Ardından bir hafta antibiyotik kullandı. Duzeldi çok şükür