21 aylık bebeğim ve zorlu geçen 2 yaş sendromu. Ömrüm tüm gün yaptığım yemeklerin bulaşıklarını akşam yıkamakla geçiyor…. Bulaşık makinesi ağzına kadar dolu onları boşalt içine kirlileri koy valla üşeniyorum bazen.
Evi topla onu bunu yap. Cidden çok yoruluyorum.
Kucağımdan inmiyor iş yaptırmıyor. Sürekli oyun oyun. Yemek yaparken hep kucağımda.
Önerebileceğiniz bir takviye var mı yahu , ne bileyim enerji veren mutluluk veren 😆😆😆