eleefb maşallah sağlıklı mutlu bir yaşı olsun inşallah 🥰 siz mümkün olduğunca damlayı vermekten kaçının. Tam bu dönemde bebeklerde bir huzursuzluk oluyor. Diş çıkarıyor olabilir ağzı içini bir kontrol edin isterseniz. Tetagil granül kullanmıştım ben çocuklarıma diş çıkarma döneminde. Bayağı etkili olmuştu rahatlamıştı çocuklar. Gün içinde eğer imkanınız varsa bir parka bahçeye çıkarın koşturup yorulsun çocuk, hava soğuk diye çıkarmamazlık yapmayın üstünü giydirin çıkarın hiçbir şey olmaz. Ama dedğim gibi diş sancısı olabilir çok huzursuzlandığı bir gün yatırmadan önce az miktarda ağrı kesici verip öyle yatırmayı deneyin bir de isterseniz.