Merhaba kızlar. Kızım bu sene başladı okula . 5 yaşında. Okul açıldıktan beri genelde grip olduk ve birkez kulak iltihabı. Fakat en sonki hastalığından sonra burnu hiç açılmadı. daha doğrusu anlık olarak açılıyor açıyorum ama geri doluyor. Bu szce normal mi yoksa kbb mi götürmeliym . Toplamda 3 haftadr tıkalı