Kızlar bebeğime 5 numara sleepy bez kullanıyorum doğduğundan beri hep bu bezi kullandık suan 22 aylık ama son 1 2 aydır hergün taşma yapıyor gün içinde hemen almaya çalışıyorum ama yine de zıbınına vs taşıyor hep ama bez küçük de gelmiyor bez kutusunun üstünde yazan kilo ile alıyoruz hep cırtları tam geliyor hiç böyle birşey olmuyordu yaşayan oldu mu