Oğlum, 3 buçuk yaşında konuşması ve davranışları ile yaşıtlarına göre biraz geriden geliyor. 3 aydir haftada birer kez ergoterapi ve özel eğitime gidiyoruz . Kreşe de başladı genel olarak davranışlarından gelişme oldu ama düşünme, anlama ve dikkat konusunda hâlâ geride. Bazen söylediklerimi anlatamıyorum sorduğum sorulara cevap veremiyor bu durum beni çok üzüyor. Dikkati de çok dağınık. Oynamak istediği şeye ilgisi 5 dakika falan sürüyor. Aranızda bu durumlardan geçmiş ilerleme kaydetmiş birileri var mi acaba ?