ggrqnitt bugün 3. Bebek arabamızı aldık baston tipi, önce travel sistem kullandım büyüyünce olmadı içinde durmamaya başladı ayakları sığmadı zaten değiştirelim dedik mimma baby kesinlikle almayın hpsi buradadan aldık kabin boy 6 ay kullandım tekeri kırıldı ve tekeri yok bu e bebekte olan baby plus sakın almayın kabin boy o da aynı materyal olarak hiç sağlam değiller tekerlekleri ince ve çok sorun çıkarıyorlar biz bugün pravanın baston aldık 25 aylık bebeğim 15 kilo 36 kiloya kadar taşır dedi satıcı ve garanti için de bitse de yardımcı oluruz her zaman sorunsuz farklı şehirde bile olsanız yardımcı oluruz dediler daha sağlam gibi duruyor şimdilik internet yerine yetkili satıcı olan yerlerden almanızı tavsiye ederim muhatap bulunmuyor çünkü , bu arada glober da var ama yatar pozisyonu yok parklarda ya da gezme esnasında kullanışlı çok , ama onlarında prego marka yatar modu ve katlanır olanı var o daha güzel çünkü tek araç kullanacaksanız ve açık hava da uyumak isterse rahatça yatar modu olduğu için uyuyabilir