Sizi çok iyi anlıyorum benim kızım da dört aylık olacak az kaldı, aynı şekilde meme reddi yaşıyoruz uyurken emiyor sadece. Emin misin, tövbe de, yapışık yaşıyoruz diyen anneler meme reddi yaşayanın halinden anlamaz maalesef, bir yudum süt emse diye ağlamaktan helak olduğumuzu bilmezler. Tabi ret yaşayan anneler de memeye bağımlı bebeği olan anneleri anlamaz. Hayırlı dua etmek lazım her şeyin abartılısı zor maalesef…