40 cıksın düzelir , 3. Ay bitsin gazı biter, 4.6.8.ataklarını bittimi tamam dediler ama 1 yaşa geldik duvara çarpmıs gibi oldum.
Gözleri kapalı ama uyumuyor sürekli bağırış çağırış. Doğduğundan beri gece uykusu berbattı şimdi de cok kötü oldu bağırarak sürekli uyanıyor. Gündüz cok sinirli. Nedir bu olanlar kızlar ne kadar sürer? Tünelin sonundaki ışığı ne zaman göreceğim 🥺