seha1 Merhabalar boğaz enfeksiyonu baslangicim var doktor 1000 mg klamoks verdi içip içmeme konusunda kararsizim süte geciyormus 😞 sizce ne yapmaliyim kullanan ya da bu durumu yaşayan var mi
birerkekbirkizannesii seha1 ben anne sütü verıyorum 11 aylık kızım 20 kutu kullandım( sezeryan sonrası enfeksıyon, Mastit Bogaz enfeksıyonu, diş apsesi diş cekım sonra enfeksıyon) yedıgım serumlar ve ıgneler harıc yanı korkma gerekıyorsa kullan
brfnbt seha1 ben mastit oldum 40 günlük felandı bebeğim mecburen antibiyotik kullanmak zorunda kaldım augmentin yazdı doktorum klamoksda onun muadili doktorum özellikle bana augmentin bulup al demişti sadece ona dikkat ettim zaten gebelikte de kullanılabilinen bi antibiyotik gebeliğimde de kullanmıstım
surprizbebe seha1 sarımsak bal limon karışımı ye. Bol c vitamini iç. İlerlemeden iyileşirsin. Eğer antibiyotik hemen kullanmak istemiyorsan doğal yollar bunlar
seha1 birerkekbirkizannesii tamamdır teşekkür ederim sonuçta bebislere bakabilmek icin bizim iyi olmamiz gerekiyor 💞🥹
fkanak Antibiyotik sütten geçiyor ishal yapıyor çocuğa ya 6 saat emzirmedim sağdım attım hastalık dönemimde ona rağmen ishal oldu benim bebeğim probiyotikle 1 haftada anca toparlandı bence kullanılmamalı zararlı olduğunu düşünüyorum ama tabi siz bilirsiniz annesi