rumeysadc1 Sezaryen doğum yaptım göbeğim indi tabi ilk zaman gibi değil ama yinede hala var 8 kilo vermem lazım ama canım hiç istemiyor 🤣
hazelvemeyra kedili1anne bende o şişkinlik iniyo hala bile regl olmaya yakın bi karnım şişiyo olunca rahatlıyorum bekarlığımda da böyleydi hemen hemen. Tabi dümdüz olmasını beklemeyin karnınızın eski haline dönmek biraz geç oluyo sporla falan desteklerseniz 1 senede düzelirsiniz inşallah
momofdefne27 kedili1anne Sezeryan oldum. Bebeğim 8 aylık. Göbeğim sarkı malesefki. Hamile kalmadan önce de vardı biraz. Pantolonlar sıkıyor. Karnıma bastırınca hâlâ acıyor.. Dikiş yerimin orta kısmı biraz kabarık , bişey değdirince huylanıyorum ve kaşınıyor
kedili1anne momofdefne27 benimde 4 aylık bebeğim Alt karnım sarkık Şişi inse bile öne çıkıntısı geçmeyecek sanırım Bugün ilk defa pantolon aldım ama üstüne uzun birşey giyeceğim özgüven kalmamış