birprensannesi1 nehirasli ben daha dün doktora gittim, çatlak dedi. 2 ay önce olmuştu gittim, o doktor çatlak dememişti valla bilemiyorum verdikleri kremleri kullanıyorum
birprensannesi1 nehirasli evet zaten ondan gittim yazmadım mı? Kan gördüm , sonra kendime banınca kan arttı, tahriş ve çatlak dedi ama şu var iki au önce doktor öyle demedi. Kakada kan derken çok mu fazla , afedersiniz kendinizi temizleyince De kan görüyor musunuz
nurusu Makat çatlağı sorununu yaklaşık 3 aydır yaşıyorum. Konya’da Bülent Erenoğlu diye bi genel cerrahi doktoru var. Özel karışım bi krem hazırlıyor ve bir haftada etkisini görüyorsunuz. Önemli olan bu süreçte kabız olmamak. Ameliyatsız çözüme kavuştum çok şükür. Krem biraz maliyetli ama ameliyattan iyidir herkese tavsiye ederim.