Kızlar nolcak böyle, emzirme dönemim bittikten sonra yediğim bana yaradı. Resmen kilo aldım. 😑
Göbeklendim , basenlendim. Evde kendimce dikkat edeceme dair kendime söz verdim. Neler yapıyorsunuz, kilo vermeye çalışan arkadaşlar bana yardimci olabilir mi 👀