Kızlar önceden bekarken ben hiç öyle yapmam diyordum çocuğuma hep yeni alırım diyordum.Ama öyle olmuyormuş maalesef yani bebekken falan hep ben aldım 2. El giydirmedim ama bir yaştan sonra haliyle hareketlenince falan üst kirlenmeleri başladı hele ki 2 yaş şimdi tuvalet eğitimine başlamayı düşünüyorum hepten lazım olacak.Yanş demem o ki bana ablamdan elitimden ya da onların tadınklarından büyümüş olan çocukların kıyafetlerini veriyorlar bende alıyorum yani seçiyorum szi olsanız alır mıydınız alıyor musunuz yada🥲🥲