12 günlük ikiz bebeklerim var, ilk hafta biraz sarılık atlattilar. Doğdukları günden itibaren doktorum bir süre mama+meme olarak gitmek zorundasın şuan için mama desteğine ihtiyacın var dedi öyle de yaptık. 1.bebek Atlas 50cm 2810 gram doğdu 2.bebek Dünya 46cm 2385 gram doğdu. Şuan sütüm iyi durumda gün içinde de iki kere sagiyorum hastane tipi sağma makinesi kiraladım m. Atlas çok guzel emiyor ve kilo aldığı gözle de farkediliyor +mama da veriyorum tabiki. Ama Dünya memeyi maksimum 5 dakka emiyor ve uyuyor 😔 sagdigim sütten veriyorum ona da ama nasıl bir yol izlesem bilemedim. Sizler ikiz bebeklerinizi nasıl besliyorsunuz bu konuda tecrübelerinize ihtiyacım var 🙏