Kızlar başlıkta öyle yazdım ama kreş değil haftada 3 gün iki saatlik bir oyun grubuna yazıldık daha önce gittik ama hep beni görebilyordu bu sefer ki yer de bırakıl aşagı iniyoruz anneler olarak
Başta tedirgin oldum ama bunun yavaştan böyle olması gerektiğini düşünüyorum ilk gün biraz durdum sonra söyledim git anne dedi gittim güzel geçti çok şükür ama şimdi ikinci günümüz yarın gidicez akşamdan anne beni bırakma gitme ben gitmek istemiyorum demeye başladı hayır annecim ben gitmiyorum hep seni bekliyorum burda desem de asla dinlemiyor beni üstüne gitmek istemiyorum sonra da gidicem istiyorum diyor konuyu kapattım ama açıkçası hep üzerimde gerginlik var sizler bu konuda nasıl geçirdiğiniz süreci tavsiyelerinize ihtiyacım var 🥲