rumisssa benim bebeğimde yaptı 9 aylıkken felan annanemde kalıyordum orda başladı ama nasıl isirma kanlar akıyordu baya böyle aşağı doğru oyuk oyuk oldu ikiside alt dişlerinin geldiği yerler kapanmaz dedim koparacak heralde ucunu ağlıyordum herkez birşey dedi saçını çek dediler yaptım sinirlendi daha çok yaptı kızma gül dediler korkar dediler yine yaptı tepkisiz ol bakma dediler oda ise yaramadı zaten can havli ile kızıyordum o an çığlık atiyordum yani nasıl ağlıyorum doktorumada danıştım bu şekilde emzirme iltihap olmuş dedi hatta neyse en son evime gelmiştim bol bol ilgilendim herşeyi bıraktım emerken sonlara doğru ısırıyordu ve o şekilde kafasını geri çekip gülüyordu tam yapacağını anladığım veya yaptığı anda şarkı söylüyordum sevdiği oyuncağı yanıma aldım gösterdim oynattim yoğum ilgi ile dikkat dağıttım iki gün de bıraktı onu oyun sanıyordu ne yaparsak yapaljm o yüz ifademiz komigine gittiği için yapıyormuş hatta burda postta açmıştım 😁 sakın emzirmeyi bırakmayın