denizalismom İyi akşamlar hanımlar . Nasılsınız ? Bu ara tv’da hangi dizileri izliyorsunuz? Favori diziniz hangisi ? 😂
havvaya denizalismom ben TV açamıyorum. YouTubedan yada Google üzerinden bakıyorum. Bu aralar çarpıntı dizisini ve baharı takip ediyorum sosyal medya üzerinden Bebek uyudukca filan zaten gününde izleyemiyorum. İnternet üzerinden izleye izleye günlerini unuttum bir bahari biliyorum. 😂😂😂 Reklamsız olunca güzel oluyor
2ogullu1anne Uzak Şehir izliyorum.Taşacak Bu Deniz,Güller ve Günahları merak ediyorum.Youtube’dan da Asmalı Konak.
havvaya 2ogullu1anne güller ve günahları bende merak ediyorum ama az daha ilerlesin diye bekliyorum sanırım. Çünkü sarınca bölüm beklemek zor geliyor. 😂😂😂
newwmommy havvaya ayy bende gündüz asla açık değil tv genelde telefondan izliyorum yada oğluş uyuyunca tvden bizim oğluş tv ye meraklı biraz 🤷♀️😬
newwmommy havvaya ayy onu bende merak ediyorum final vericek gibi ama güzel duruyor önüme kesitleri çıkıyor bi türlü başlamadım
newwmommy denizalismom taşacak bu deniz kızılcık şerbo veliaht izliyorum arada kıskanmak ona bakıyorum
bebiskoveannesi denizalismom eşref rüya. Tv de tek izlediğim. Uzak şehir de izliyorum ama onu da eşim izlediği için göz ucuyla bakıyorum yoksa nefret ediyorum o diziden
newwmommy havvaya izle izle güzel dizi fena sarıyor ben iki bölüm kaçırmıştım YouTubedan soluksuz izledim
aslananne27 denizalismom valla evde 7 aylık bebeğim var tv izlemsin diye gün boyu tv yok 😂😂o uyurken de aksam Müge anlıyı izliyorum 😂😂hiç güzel dizi yok ya beni saran saçma sapan hepsi
hayattaherseyvar denizalismom Taşacak bu deniz 🌝 TV den seyretmemistim. Sonradan izledim YouTube dan. Güzel dizi tutulur gider. Yarın 7. Bölüm yayinlanacak. İlk defa Tv den izlicem