merhaba herkese bebeğim 4 bucuk aylık
10 gibi uyuyor 11 gibi uyanıyor sonra yiyip geri yatıyor 3 gibi tekrar uyanıyor yiyip geri yatıyor sonra 4 bucukta uyanıyor ve mesai basliyor 6ya kadar uyumuyor 6 da uyuyup 9 bucuga kadar uyuyor. sevinsem mi üzülsem mi iyi mi kötü bilemedim. 4 bucukta uyanıp 1 saat ayakta kalmak 2 gündir cıktı gecer mi sizce nasıl