kaanasilinannesi Kızlar 7 aylık bebegim kilo almiyo 😔 çok zayıf ne yapabilirim 6600 gr Dr özel mama başlattı ek gıda çok az yiyo nerdehse hiç mama çok az iciyo çok az kilo aliyo her ay napicam Bi fikri olan varmi coook üzülüyorum 😭
Dygosmn1 kaanasilinannesi hangi mamayı kullanıyorsun . Bizimki 6.5 kiloydu 7 aylıkken . Bizde başladım şuan 20 aylık 11.7 oldu kilosu . Üzülme insllh toplayacak . Birde mamalar aşırı tok tutuyor kaç kutu bitirmeli
balbyrk kaanasilinannesi reflüsü olabilir mi veya alerjisi? Bizim de öyleydi özel mamaya başladık ayda 1 kilo aldı. Sonra bıraktık güzel kilo alınca. Herhangi bir hastalığı yoksa(genetik, metabolizma veya kalple alakalı) özel mama ile kilo alırsınız
ecerol kaanasilinannesi ravla kids soğuk sıkım zeytinyağ var her gün 1 çay kaşığı verin ben o şekilde kilo aldığını düşünüyorum bebeğimin gerçekten fark etti.Hatta her tadımına ekleyin.
kaanasilinannesi Dygosmn1 şuan hipp 2 numara kullanıyorum ama 150 cc yi 2 kere de veya 3 kerede anca bitirebiliyo tek seferde içtiğini hiç görmedim özel mama işe yarar mı sizce 😔
kaanasilinannesi balbyrk herhangi bi hastalığı yok cok şükür keyfi yerinde hiç acıkma ağlaması yok gelişimi normal 2 tane disimiz çıktı hareketleri iyi ama beslenmemiz sıfır nasıl biseyler yedirsem diye kara kara düşünüyorum
kaanasilinannesi balbyrk özel mamanin tadi diğer mamalar gibi mi tadının kötü olduğunu söylüyorlar inşallah içer çünkü çok az mama iciyo 😔
Dygosmn1 kaanasilinannesi yani benimki şuan persentilde ortalamada . Geceleri sadece veriyorum smilac hight enerj mamasını . Onun harici yok ya bence güzel muzlusu falanvar . Bütün vitaminler içinde . Günde kaç kutu içmesi gerekmiş Dr nededi . Misal biz ilk başta 3 kutuydu 600 ml di 5 saate bir 120 içiyordu aralarda minik minik çorba yoğurt yediriyordum .
balbyrk kaanasilinannesi iştahsız bebiş maalesef bizim bebiş de öyleydi 🥲 mama toparlatır günde 2 kutu içmemizi istemişti doktor ama oğlum 1.5 kutu zor içti. Mama sevmiyor ve biberon tutmadı ama yine de çok güzel toparladık çok şükür hiç merak etme mamalar ile toparlar
kaanasilinannesi balbyrk sıvı şeklinde mi mama nasıl 2 kutu derken kaç cc yani toz halinde hazırlanmiyomu
balbyrk kaanasilinannesi hangi özel mamayı başladı doktor? Bizimkisi sıvıydı bir kutuda 200 ml mama vardı
kaanasilinannesi sahim çok zor ya insan dert ediniyor kalp yükü resmen Allah kolaylık versin hepimize 😔
balbyrk basakparlar mesela böyle yazmak yerine “aptamil pronutra kullanıyorum kilo aldırıyor” gibi bir şey yazarak bu annemizi de üzmeseydin 🥲
kaanasilinannesi Dygosmn1 sabah akşam 1 kutu dedi 200 ml bende geceleri 2 kutu icirmeye çalışıyorum tek seferde değil tabiki taksit taksit 1 kutuyu ikiye bölüyorum öyle gündüz ek gıda vermeye çalışıyorum
basakparlar balbyrk neden üzülsün üzüldüğünü belirtmemiş sonuçta her bebeğin gelişimi farklı bak bayanın bir tanesi demişki 6. Ayında 11 kiloymuş bizim kilomuz gerideymiş ben üzüldüm mü ?
ahra_k Benim 7 aylık 5900 Gr raporlu mama verdi ama içmiyor nasıl kg alıcak içmeden bilmiyorum sorunu ne bir türlü bulamıyoruz. 4 saatte 50-60 ml mamayı zor iciyor
kaanasilinannesi ahra_k 😔 tamamen iştahsızlık bence mamanin tadını mi begenmiyolar anlamıyorum bende yani ama ek gidayida isteyerek iştahla yemiyo
aslanveannessi ecerol mor meyveli karışım iştah açıyor diyorlar onu kullandınız mı peki yoksa sadece zeytinyağı mı
kaanasilinannesi ecerol zeytinyag kokusunu alıncada yemiyo surup veriyorum çinko onuda tukuruyo zeytinyağı nida tükürür bence kabızlık için denemiştim ama