Kızım 2 seneyi geckindir yalanci erken ergenlik sebebiyle endokrinoloji takipli. Hastaneden memnun kalmadığım için kaydını en sonunda tip fakültesine taşıdım. Tahlil sonuçlarına göre böbreküstü bezlerinin az çalıştığını söylediler. 2 senedir duzenli aralıklarla tahlil veriyoruz, muayene oluyor, yani dururken dururken bir anda az çalışabilen bişey mıdır bu bezler, yaşayan oldu mu? Ne gibi sıkıntılar yaşayabiliriz?
Kapsamlı hormon testleri istemişlerdi. Onun sonuçlarına göre tedavi başlanabilirmiş sanırım. Bilenler aydınlatabilir mi beni? 🥲