Sadece memede uyuyor emzik tutmuyor pışpışla uyumuyor. Çok hırslanıyor emerken de uykusu geçiyor. Kaç saat uyanıklık süresi olmalı? Öneriniz var mı uyutmak için. İkinci bebeğim. İlk çocuğum kendi kendine uyurdu emzik tutardı. Resmen ikincide acemilik yaşıyorum.