alihamzahlas Geçen senede bu mevsimlerde kaşınma tutmuştu beni. Saç diplerim, avuç içlerim, ayaklarımın altı, kulak çevrem deli gbii kaşınıyor. Aynı şeyleri yaşayan var mı acaba
merrv26 alihamzahlas evet ben geçen kışa girerken bu zaman 1 ay kaşındım nerdeyse doktorada çıktım bişey çıkmadı yazın yoktu şimdi yine başladı kuruluktanmıdır nedir alerjimi anlmadım
Azra34 alihamzahlas aynı ben her sene bu mevsimlerde aylarca kasınırım bir de mayısta baslar cok rahatsız ediici kanda alerji degerim hep yüksek cıkar artık ilaclarda etki etmiyor siz ne kullanıyorsunuz
alihamzahlas merrv26 geçen sene denemediğimiz ilaç kalmadı düzelmemişti valla. İnşallah aynı öyle olmam ya
alihamzahlas Azra34 aile doktoru bi alerji ilacı verdi. Gece yatarken içiyorum. Daha iyim. Arada bir kaşınıyor ama öyle şiddetli değil