Oğlum bu yıl 1.sınıfa gidiyor. Sınıflarında su çiçeği salgını oldu. Kızım ise şuan 9 aylık. Abisi şuan su çiçeği geçiriyor. Su çiçeği aşısı ise 1 yaşında oluyorlar. Acaba aranızda 1 yaşından küçük olup su çiçeği geçiren oldu mu? Süreç olarak nasıl geçti?