Merhabalar anneler. 5.5 ay once sezeryan doğum yaptım. İlk 2-3 ay iyiydim ama son 2 aydır ellerde uyuşmalar güçsüzlük ağrılarım var. Boynumda geçmeyen bir hörgüç ağrı boynumda ne var baktıracagım düzleşme vs şüphelenıyorum. Onun dısında ulstra hareketsiizm. Gercekten üst düzel hareketsiz bir insanım malesef. 2 cocugum var bakım için destegimde yok . Dün biraz iş yaptım evde, kollarım bacaklarım güçsüz ham ağrısı gibi ağırıyor. Sanki güçsüzler. Bugun d vitaminime baktırdım 47 cıkt, b12 de baktırıcam. Sizde de oluyormu boyle ağrılar ?