visneli yenianneoldumm 3 aylık olmasına bir hafta kala 5,200 dü kız bizimki sütüm asla yetmiyor mama biberon reddide var kilo alımının yavaşladığının farkındayım sizinki kaç kilo
yenianneoldumm visneli bende farkettim kilosunun düştüğünü gittiğimde 1 ayda 600 grm almıştı 6 şuan kilosu
ftmylm yenianneoldumm allahım sağlık versin benimki kız 2700 doğdu dediğim gibi o aylarsa 6-6,5 arasıydı
yenianneoldumm visneli evet evet biliyorum ama internette zaten hep bu şekilde diyor herkesin farklı ilerliyor 3. Aydan sonra yavaşlıyor ilk 2 ay 600 alt sınır 800,900 orta 1 kilo üstü üst sınır
ayliz4555 topraktanoyku Doktor normal dedi yani sıkıntı yok her çocuk farklıdır belki daha kilolular vardr daha zayıflar vardr hepsinin vücut yapısı farklı yani bazılarına içtiği mama veya anne sütü yarıyor bazılarına yaramıyor benimkinin boyuna göre kilosu çok iyi